garantált, könnyed, megrázó


2010. június 18., péntek

ÉN A SZÍNPADRA SZÜLETTEM - Szemenyei megsértődött

"Méltatlan és megalázó, ahogy viselkednek velem" - mondta Szemenyei János, aki zeneszerzője és egyben zongoristája is az előadásnak.
"Én főszerepekhez szoktam. Hatalmas tömegek előtt játszottam már hatalmas sikerrel. A Kihagyhatatlanban meg zongoristának használnak, egy büdös kis lukban kell ülnöm egész előadás alatt és csak a fejem látszik ki onnan."
Az érzékeny, de agresszióra hajlamos srác egyelőre vállalja az alantas szereplést az Örkény sztárjai mellett, de ki tudja, mikor fog elpattanni a húr...

8 megjegyzés:

  1. Látom, csak kiszabadult... Aztán csak nem irigyelte el Serbán Attila sikereit? ;)))

    VálaszTörlés
  2. Én láttam Janit az Amadeusban, fergeteges jó volt, úgyhogy igen, teljes joggal van felháborodva! Legalább Anulu szerepe kijár neki jövőre! Már ha lizingelhető lesz a Vigből. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Szemenyei kedvenc főszerepe számomra az Original Láger... de még jobb, h itt nem csak tolják a zongorát, hanem játszanak is rajta...

    VálaszTörlés
  4. Hohóóó, és az isteni szikra: maradjon még kicsit és legyen jövőre itt is egy Amadeus! Pali lehetne Salieri, "neki ebben van nagy gyakorlat"! :) Jaj, de jó is lenne... :) Énekelni nem is kell, azt majd mi Zsőfival, a téren. :D
    Amúgy én még csak egyszer láttam Szemenyeit, nemrég a Padlásban... de nagyon kellemes meglepetést okozott, úgyhogy hajrááá! :)

    VálaszTörlés
  5. "Hohóóó, és az isteni szikra: maradjon még kicsit és legyen jövőre itt is egy Amadeus! Pali lehetne Salieri" - ebben benne vagyok!! Pali láthatósága különben is a minimális szint alá csökkent, mióta szinházigazgat...
    Eh! Aszondod, bilibe lóg a kezünk? :-o((

    VálaszTörlés
  6. Hát kábé.. Én már régóta ábrándozom olyan élményekről, mint amik régen sorozatban érték az embert. :) Mario, Tribádok, Liliomfi, Mesterdetektív... szinte csupa-csupa szerepajándék egy kupacban. Vagy azt osszuk be? :))) Na, de most lesz majd Tóték...! Hátha! De én már szeretnék valami igazán nagyon röhögőset is Palival. Tudom, bili... :D

    VálaszTörlés
  7. Ebben a kihagyható vacakban Szemenyei volt a biztos jó pont.

    VálaszTörlés
  8. Jogos a felháborodása! Volt szerencsém vele dolgozni és tényleg nem egy ilyen kis semmi szerepet érdemel!

    VálaszTörlés