garantált, könnyed, megrázó


2010. június 18., péntek

Kié a titkos kéz Debreczeni Csaba mellkasán? - JÁTÉK értékes nyereménnyel



Pikáns pillanatfelvétel készült Debreczeni Csabáról és egy a KIHAGYHATATLAN című produkcióban dolgozó hölgyről. 

Vajon kinek a kezét ábrázolja a felvétel? 

Szenzációs nyereményjátékot hirdetünk. Írják meg tippjüket hozzászólásként. 

A helyes választ adók közül kisorsolunk egy szerencsés nyertest, aki maga is megérintheti Csaba izmos mellkasát.


Válaszlehetőségek: 1. Hámori Gabi, 2. Szandtner Anna, 3. Bíró Kriszta, 4. Kerekes Viki, 5. Héricz Anna ügyelő, 6. Csunderlik Zita művészeti titkár, 7. Bodor Johanna koreográfus 




















































































30 megjegyzés:

  1. Bodor Johannára tippelek. :)

    VálaszTörlés
  2. A kar ívét követve midnen kétséget kizáróan megállapíthatjuk, hogy a hölgy alacsony termetű, tehét csakis én lehetek az. Esetleg Bíró Kriszta. Tehát ő lenne a tippem. Vagy én. :))

    VálaszTörlés
  3. Tuti a Hámori Gabié
    egyébként akárkié iszonyat mázlista.

    VálaszTörlés
  4. Tudatom veletek hogy elkészültek a bögrék, pólók, aládedikálva kaphatók a színházban. És igeeeeeen van Mácsais póló is:)) vigyázz limitált széria!
    Bővebb info a nézőtéri felügyelőnél!

    VálaszTörlés
  5. Nemaaar! Tenyleg? Betelefonalok! Utanajarok! :) Elkeszult mind a KETTO darab polo?
    Egyebkent, azon a kezen jegygyuru van nem? Mar leszukitit a lehetosegeket...Vagy nem? :)

    VálaszTörlés
  6. Tehát akkor vagy férjnél van az illető (na, így aztán pláne botrányos a fotó!!!!), vagy egyszerűen csak azon az ujján hord egy gyűrűt. Jaj, de ilyen sötét képből ezt nem lehet megállapítani, tiltakozom a feladvány ellen!!!!!

    VálaszTörlés
  7. hát szabad ilyet? hogy berakják Debreczeny Csaba mellkasát, én meg munkaidőben gyanútlanul idejövök?
    Tessék kiírni, hogy NSFW!

    :))

    Legyen mondjuk Szandtner Anna keze.

    VálaszTörlés
  8. A kéz, amely a Csabit tapizza :)

    VálaszTörlés
  9. ha összhasonlítanánk az ügyelő kezével, szűkülhetne a kör (rajta látszik,hogy van gyűrű és a kéz színárnyalata is kb passzol :D)..nagyítani kéne, világosítani, kivágni, ráilleszteni és akkor már majdnem 30%-os bizonyossággal lehetne valamit mondani...:)

    VálaszTörlés
  10. egyébként szerintem egy +1-edik. az ügyelő tippet amúgy is visszavonom, nem hoznák ilyen helyzetbe, soha többet nem tudna bemenni dolgozni egy ilyen eset (hatalmas lehetőség mondhatnám) után...:)

    VálaszTörlés
  11. Ok, tippelek.
    Ha mégsem én lennék, mint ahogyan fent már kiderült, hogy természetesen csakis én lehetek, - tehát ha a sok-sok felvételből nem az én taperolásomat hozták le a blogon, akkor ... tádámmmm ... csakis Kerekes Viktória sorozatszínésznő lehet a közreműködő.
    Igaz, hogy a váll nem azonos magasságban van Csaba vállával, de ne dőljünk be minden trükknek!
    ÜL!
    Jegygyűrű? Szemfényvesztés, megtévesztés! Az csak JELMEZ !!!
    Nézd meg, milyen hosszú a karja, és az ujjai.
    Tehát, ha rosszul emlékszem, hogy én voltam, és csak álmodtam, akkor a megfejtés: Kerekes Viktória.


    Na várjunk csak. És mi van, ha Szemenyei? :-)

    VálaszTörlés
  12. Biztos, hogy Mácsai Pál az!

    VálaszTörlés
  13. Holnap (ma délután) Csaba elmeséli ...

    http://muzeumokejszakaja.hu/index.php?page=program&pid=3650

    Magyar Mezőgazdasági Múzeum
    1146 Budapest, Városliget, Vajdahunyadvár
    Web: www.mezogazdasagimuzeum.hu
    Mesedélután az Örkény Színház művészeivel,

    Für Anikó és Debreceni Csaba színművészekkel

    2010.06.19. 16:00 - 17:20
    (előadás, gyermekprogram, színház)

    VálaszTörlés
  14. Csabi még mindig y-nal írja a nevét. De legalább a cz stimmel :-)

    VálaszTörlés
  15. igen, mint a Debreczeny Nagytemplom! (a klasszikust idézve :))

    VálaszTörlés
  16. Ez megtévesztés!
    Biztosan egy 8. személy!
    Talán egy véletlenül arra tévedt Für Anikó!

    VálaszTörlés
  17. Mikor lesz eredményhirdetés????

    VálaszTörlés
  18. eredményhirdetés június 25-én

    VálaszTörlés
  19. Izgalommal várjuk.
    (A pályázók. Szerintem.)

    VálaszTörlés
  20. CSak ügyvéd jelenlétében és emeltdíjas sms-ben vagyok hajlandó válaszolni.

    VálaszTörlés
  21. Na? Izgatottan várom az eredményhirdetést! Hánykor lesz?

    VálaszTörlés
  22. Eredményhirdetés este 7-kor!

    VálaszTörlés
  23. És ha holtverseny alakul ki? És többen állunk a dobogó első fokán? (Fontos a többes szám egyes személy, mert nyilván én is telitalálatos vagyok :-D)
    Na akkor mi lesz?
    Remélem, de csakis azért, hogy D Csabát ne terheljük agyon, lehet választani más mellkast is?

    VálaszTörlés
  24. cbsjakfgjlbvjmdyfhioavhafhuz sahzfduilqxxguixxui

    VálaszTörlés
  25. Na most mi van?????

    VálaszTörlés
  26. szerintem ez pofátlanság

    VálaszTörlés
  27. Jócskán elmúlt 7 óra... ehem ehem

    VálaszTörlés
  28. Tuti itt volt az eredmény, meg a nyertes(ek) neve, csak a hackerek törölték ezt is !!
    Nem baj, kérek még Gálffis-bögrét!

    VálaszTörlés