garantált, könnyed, megrázó


2010. június 12., szombat

Hamisított jegyet adtak el a jegyüzérek - Fellázadtak a nézők!



A TicketDevil nemzetközi jegyüzérhálózat tagjai 12 000 hamisított jegyet adtak el a Kihagyhatatlan nyári előadásaira. A botrány kitudódott, a rendőrség nagy erőkkel nyomoz. A felháborodott nézősereg reklamálva érkezett az Örkény Színház elé, hogy jóvátételt és főleg érvényes jegyet kapjon az évezred szenzációjának ígérkező előadásra.



A megvadult tömeget Mácsai Pál, a színház igazgatója is képtelen volt lecsitítani. A nézők csak akkor enyhültek meg, amikor mindannyian kaptak egy-egy Gálffi Lászlós bögrét.

109 megjegyzés:

  1. Az idő így este már kellemesebb, köszönjük a legyezést a direktor úrnak, így elviselhető a hőség. Már laptopot is hoztak néhányan, sikeresen feltörtük a TicketDevil hálózatát. Reméljük, a jegynyomtatás továbbra is zökkenőmentes lesz és lassan de biztosan mindenki hozzájut a jegyéhez. Innen üzenem, várunk és nem tágítunk! Ja, és a ma déli szendvicsekért köszönet a színház dolgozóinak...

    VálaszTörlés
  2. A várakozás harmadik napja. Egész jól berendezkedtünk, valaki elkezdett hot-dogot és csapolt sört árulni, szóval én nem tágitok, amíg JEGYET NEM KAPOK!

    VálaszTörlés
  3. Megindult a kereskedés a Gálffi Lászlós bögrékkel. Nekem már kettő van. Galád módon elsóztam érte 3 hamisított jegyet: azt mondtam, ezt már fű alatt hozták ki nekem a frankó jegyek közül. Tudom, tudom, de van, amiért az ember bármilyen aljasságra képes ...

    VálaszTörlés
  4. Fel vagyok háborodva!!!! Már a bögrét is hamisítják! Vízzel érintkezve az enyém átváltozott győzikés bögrévé!!!! Kikérem magamnak! Az igazgatóval akarok beszélni!!!

    VálaszTörlés
  5. Na így jár, aki vizet iszik ... Sejtettem én, hogy veszélyes. Jobb azt csak prédikálni. :-)

    VálaszTörlés
  6. Nem csodálkoznék, ha néhány bögre pedig nagyervinessé változna! Most már egészen biztos, hogy az esőembereseket komolyan kell venni, nem tréfálnak! Csakis az ő kezük lehet a dologban!
    (khm, amúgy azt is meg kéne nézni... ;))) )

    VálaszTörlés
  7. Én áruló módra hajlandó vagyok Gálffis bögrét Nagy Ervinesre cserélni! A vége felé állok....

    VálaszTörlés
  8. Bar Galffie minden tiszteletem, de en is a Nagy Ervinest valasztom! :)

    VálaszTörlés
  9. Fokozódó feszültség a nézők között, botrány! :))

    VálaszTörlés
  10. mácsaipalis bögrét követelek!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Lehet több színben is igényelni?

    VálaszTörlés
  12. En Macsais polot akarok!!! (De komoylan : ))

    VálaszTörlés
  13. Nekem vaaaaan póólóóóm! (De komolyan! :) ) 10 éve kb... :)) Egyszer volt is rajtam emberek között! :)))

    VálaszTörlés
  14. MII? Honnan? Marmint csinaltattad magadnak :), vagy kaptad/nyerted?? Nagyon irigyellek. :)

    VálaszTörlés
  15. Csináltatta egy barátnőm a szülinapomra. Meg egy puzzle-t is, de pssszt! :)) Szétszedhetős meg összerakhatós Pali, bizoooony! :) Naon durva.. :D

    VálaszTörlés
  16. Affene, valaki három hamis jegyet adott a Gálffis bögrémért. Asszem ez nem az én napom volt. Mi jöhet még? Vihar? Alig használt de legalább kilátástalan hamis jegyeimet valódiakra cserélném. Válaszokat "minden megoldás érdekel" jeligére várok a kiadóba, kalandorok kí ... hmmm, ... kíméljenek? ;-)
    Nade ... "kalandra fel", kíváncsian várom az előadást! Sok örömöt nektek is hozzá! ;-)

    VálaszTörlés
  17. Vaaaaaaaaan jeeeegyeeeeeem! :D
    De csak és kizárólag Mácsais pólóra vagyok hajlandó cserélni.

    VálaszTörlés
  18. Neked van? Ajánlok egy cserét, ha meghívsz egy kávéra, elmegyek veled az előadásra? Na? Tisztára megéri nem? ;-)

    VálaszTörlés
  19. Oké, de fel kell venned a Mácsais pólót, és a Gálffis bögréből kell innod a kávét! Jah, és a kezemet is meg kell fognod, amikor bemegyünk a színházba.:)

    VálaszTörlés
  20. Oks, senki többet harmadszor, tudtam, hogy az ajánlatom egyszeri, megismételhetelen, ... visszautasíthatatlan és ... és ... kihagyhatatlan! (igen, a szerénység lement a közértbe tejért)
    "Hétre ma várom a ..." az Örkénynél. ;-)

    VálaszTörlés
  21. Szeretnék egy kihagyhatatlanos pólót! Ha már szóbakerültek a pólók. Létezik? Ha nem, akkor mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
  22. Nekem is van jegyem. De kizarolag Macsai Palra vagyok hajlando cserelni. :D:D:D

    VálaszTörlés
  23. Nem is rossz ötlet! Ha van engem is érdekelne!
    -a vörös kaviárt evő száj, nem is mutatna rosszul-

    VálaszTörlés
  24. Meg a szöveg rajta:
    "AZ ÉVEZRED SZENZÁCIÓJA!
    Kihagyhatatlan"
    Kicsit egos, de poénos, benne lennék egybe ... sőt, csak feliratosban is. Nincs itt senki, aki elintézné a színháznál? Ha van, egy M-est kérek, és nem cserélem jegyre! ;-)

    VálaszTörlés
  25. Szia Zsofi!
    Nekedadom az összes Macsait érte gondolkodás nélkül. ;-D

    VálaszTörlés
  26. Szerintem is jo a sima feliratos. Mielott a szinhaz elintezne, nyomtatok en parat es az aluljaroban arulom majd a Deakon, "harom orkeny polo egy szazaaassss" kialtassal. :) Legyen csak ujabb botrany.

    VálaszTörlés
  27. Az enyémet alá is dedikáltatnám, soha nem mosnám ki!:D

    VálaszTörlés
  28. Egyet fel is lehetne élből ajánlani itt a blogon kisorsolásra ... (ajánlom magamat). ;-D

    VálaszTörlés
  29. :D:D Az osszeset? Miert mennyi van? :)

    VálaszTörlés
  30. Nem tudom, de ha gondolod megnézem a spájzban. ;-)

    VálaszTörlés
  31. A jelek szerint máris jobba nap, már nem is sajnálom a három hamis jegyre cserélt hamis bögrémet, meghivattam magam egy kávéra, egy előadásra, résztveszek a fiktív pólósorsoláson ... már a vihar is jöhet akár. ;-)

    VálaszTörlés
  32. Szóval, aki igényt tart az évezred szenzációs "Kihagyhatatlan" pólójára az jelezze itt a blogon!

    VálaszTörlés
  33. :D:D Atyaeg, azert remelem nem daralva/apritva/szaritva/befozve tarolod oket! :)
    Ebbol is lehetne egy jo kis cikk, a verszomjas, pszichopata rajongo... :)

    VálaszTörlés
  34. En igenyt tartok ra, M-eset legyenszives.

    VálaszTörlés
  35. Jelzem itt a blogon! Egy darab szenzációs "Kihagyhatatlan" pólót rendelek, frissen nyomtatva, vasalva, aláírásokért majd személyesen megyek a kávézásos előadás után. ;-)

    -------------------------------------------

    Ha az lennék, nem ajánlanám fel az összeset a jegyért ... de nem darálva/aprítva/szárítva/befőzve, csak úgy snasszul a polcon összehajtogatva, hogy ne gyűrődjön (tovább). ;-)

    VálaszTörlés
  36. Eddig 2 fő....minimum 100db-nál legyártjuk!

    VálaszTörlés
  37. Ja, ha meg vasalva is van! :)

    Egyebkent egyszer volt egy cikk a neten Hamori Gabirol, az Orkeny elott volt lefenykepezve, olyan poloban amin az Orkeny ferfiszineszeinek arckepe volt (azok a kepek, amik a honlapon vannak fenn). Na en egy olyannak is orulnek... ha esetleg valakinek meglepni tamad kedve... :)

    VálaszTörlés
  38. Ismerek még 98-at, úgy nem jó? ;-D

    VálaszTörlés
  39. Nöi színészes nincs? ;-))

    VálaszTörlés
  40. Neked külön legyártatunk egy olyat, mit szólsz? :D
    Egyedi lesz és kihagyhatatlan....

    VálaszTörlés
  41. S ezért kicsit drága is lesz, mert hát ugye egyedi és kihagyhatatlan. :)

    VálaszTörlés
  42. Semmi gond, multkor bevontak egy tuti uzletbe, 12000 kamujegyet adtunk el ostoba embereknek, amibol meggazdagodtam, szoval barmit meg tudok fizetni... .:D

    VálaszTörlés
  43. most van az, hogy a kígyó a saját farkába harap? :D

    VálaszTörlés
  44. Kérjük Zsófi nevű bomlasztó egyedet elvezettetni a Madách téren gyülekezők közül és Mácsai Pál színe elé vinni! Esőember-féle beépített ember! Teeee... sorozatszínésznő!!! :)))

    VálaszTörlés
  45. Póló, bögre, ugyan kérem. Akkor már csináljuk nagyban. Hatalmas óriás posztereket szeretnék, természetesen mindegyik színészről külön-külön :-)

    VálaszTörlés
  46. Egyet értek ... azaz ... egyetértek! Plakát toljunk ;-)

    VálaszTörlés
  47. Az órásplakáthoz felajánlom nagyapám Poljot-ját, ugyan nem hétzenél, de minden nap kétszer, fél három után négy perccel mutatja a pontos időt.

    VálaszTörlés
  48. Ugyis van most olyan varosszepito projekt, hogy csunya szurke epuletek falat, csunya szurke koztereken, szep szinesre kifessek... Fessuk tele Budapestet Orkenyes szineszekkel!! Milyen jol mutatna Pali egy 20 m x 7 m -es feluleten!:)

    Egyebkent... Na mikor vezettek a szine ele? :)

    VálaszTörlés
  49. Majd, ha szép színes lesz. ;-)
    Külömben ... csalódnál. ;-))

    VálaszTörlés
  50. :) Haha, rendben.

    Tudna valaki tajekoztatast adni egyebkent, hogy akkor most Macsai benne van, vagy sem, a darabban??

    VálaszTörlés
  51. Biztos forrásból tudom, hogy látható lesz benne.

    VálaszTörlés
  52. A szereposztás szerint ő is benne igen.
    Szereplők:
    az Örkény Színház társulata
    Bíró Kriszta, Csuja Imre, Debreczeny Csaba, Dömötör András, Für Anikó, Gálffi László, Hámori Gabriella, Kerekes Éva, Kerekes Viktória, Mácsai Pál, Máthé Zsolt, Pogány Judit, Polgár Csaba, Szandtner Anna, Takács Nóra Diána

    VálaszTörlés
  53. miért gondoltad hogy nincs benne?

    VálaszTörlés
  54. Abbol, hogy 2010. június 20. 19:30 - 22:00 kor van a Mupaban a „Orgona-sztorik” II. - Hangzó orgonatörténet Mácsai Pállal c. eloadas, amiben - szerintem - benne lesz Pali... Nekem persze PONT akkorra van jegyem a Kihagyhatatlanra... Egyszerre ket helyen meg meg talan o sem tud lenni. Vagy? Ez is egy szenzacio? Raadasul most lattam, hogy a HoppArtanak is aznap van bemutatoja (Chicago), amiben meg Polgar Csaba jatszik... Szoval mi van itt keremszepen? Aznap csak a fele tarsulat jatsza a Kiahgyhatatlant? Lehet kihagyom... :)

    VálaszTörlés
  55. Éjszakára megint esőt mondanak, követeljünk Gálffi-esernyőket is a színháztól. Nappalra pedig napernyőt. Ki írja alá az "ernyőt a népnek" petíciómat?

    VálaszTörlés
  56. Hm. Lejárt a munkaidő és a hozzászólók elhallgattak. Hm. :)

    VálaszTörlés
  57. :D :D
    Az esernyő jó ötlet, kérek én is! De mácsaisat... :)) Muszáj egy márkánál maradni, különben nem menne a mácsais pólómhoz, tudod... :)

    Amúgy meg kérjük az újabb tudósítást a Madách térről! :)) Különben ki tudja, meddig leszünk itt, a pólók és bögrék között leragadva... :)

    VálaszTörlés
  58. Nem lehet, hogy Palinak csak annyi a szerepe, hogy a hangját adja a produkcióhoz, és ahogy mondta a gyűlésen is, az elején is negédesen elmondja, hogy kapcsoljuk ki a telefonunkat, meg közben egyszer-kétszer belebeszél az előadásba... ? És akkor jogos, hogy ki van írva a neve, de fizikailag nem kell jelen lennie...

    VálaszTörlés
  59. De hát Mácsai kihagyhatatlan!
    És akkor még mindig mi van Polgár Csabával? Talán Mészáros Bélának mégis sikerült ellopkodnia a trükkjeit? :-o

    VálaszTörlés
  60. De én Palit szeretnééééém a színpadra... nem bőgrén meg pólón, hanem igazibóóól... kardomba dőlök mindjárt... A szuperprodukció már áldozatokat is követel a nézők soraiból! :D

    VálaszTörlés
  61. Igen, én is legyilkolom magam! Kövessünk el csoportos öngyilkosságot! Mekkora szenzáció!

    VálaszTörlés
  62. ja, mi ketten csoportosat... :D

    VálaszTörlés
  63. :DDDD Pólót is csak mi kértünk. Nem érzem a többieken a lelkesedést. MI TÖRTÉNT? Unjátok a sorbaállást?

    VálaszTörlés
  64. mehetünk hárman öngyilkolni...

    VálaszTörlés
  65. kérlek, én így a magyar jogtöri tételek fölül pláne lelkes vagyok, mindjárt berakom a videoba a Mariot. :)))
    Ki kell találni valamit, amivel rá lehet bírni Palit, hogy tegye bele magát a darabba. Vagy Dömötör Andrást. Az ér, hogy én a Mi erdőnket is láttam? Ezen biztos nagyon meghatódna és minden kívánságunkat teljesítené... hm?

    VálaszTörlés
  66. Hű, ez már tényleg tömeg! :) Remélem olvassa a vezetőség a mindenre elszánt rajongók hadát.. :D

    VálaszTörlés
  67. A "van egy hely, a színpad" c. könyvben nyilatkozta Pali, hogy az Örkény színház pártolói között kialakult egy szűkebb rajongói kör, úgy KÉTSZÁZAN lehetnek... :D Pál, ön nem túlzott egy kicsit tán???? :D

    Ui.: Lehet én is berakom a Mariot. Vagy a Lear királyt. Ide a térre az óriáskivetítőre, kezd uncsi lenni a várakozás. :)

    VálaszTörlés
  68. hát a legszűkebb kör lehet olyan 20 fő talán... nem? Jaj, de jó volt az első nylít próba, tök kevesen voltunk még... Na tényleg az volt a kemény mag. :) Sárkány-próba... Mostanra már azért szépen kialakult a csapat. Amúgy kíváncsi lennék, összesen hány pártoló van.

    Én akkor már inkább Teaházat kérnék kivetítőn, ha lehet. :)) Nyárestéhez az illik... Bár azért a Mario se piskóta, és maaajdnem megnéztem Cividaléban is, amikor fesztiváloztak vele és tényleg egy kávézó teraszán adták elő... óóóó...

    Valami történjen, én is unom a várakozást.... minden színészembör hazament??? Legalább egy Rambót kérünk....

    VálaszTörlés
  69. Nekem tavaly aszonták, hogy kábé hatszáz pártoló van, de abból olyan nyolcvan csak az aktív tag, akik eljárnak gyűlésre, meg fórumoznak, nyílt próbára mennek, stb.

    VálaszTörlés
  70. Hát itt, a téren most vagyunk hatszázan, az fix! :)

    VálaszTörlés
  71. Jóreggelt! Van itt valaki? Ébresztő! Hasatokra süt a nap itt a téren!

    VálaszTörlés
  72. Jajj, tul sok sort ittunk tegnap este a Mario-nezes kozben, ne kiabalj ennyire...

    VálaszTörlés
  73. Mindig csak a sör! Pálinka nem volt?

    VálaszTörlés
  74. Palink van, palinka nincs. ha ha ha

    VálaszTörlés
  75. Hova raktad? Eldugtad a Mácsais pólód alá valld be!:)

    VálaszTörlés
  76. "Palink van, palinka nincs" ... ez fááájt! :D :D :D

    VálaszTörlés
  77. Most mindenki teljesen rá van kattanva Palira...? Most, amikor itt van a személyre szóló Gálffi... -bögre? :D
    Írhatnak itt bármit a "szívtipró kisfiúról" is, az már senkit se érdekel?! Csak a Pali, miii? :D

    VálaszTörlés
  78. Mindig csak a palink. Jaaaj ezek a mai fiatalok!

    VálaszTörlés
  79. Partoloi kulturjelmezbe bujtatott Macsai Pal fan klub. :) En igazabol gyulolom a szinhazat. :)

    VálaszTörlés
  80. Igen, igen, tulajdonképpen teaházat tudunk is csinálni itt a téren, már csak néhány csésze kéne otthonról, a családi porcelánkészletből. De az igazi azért a nagybetűs Teaház nézése lenne, Sakinivel.;-)

    VálaszTörlés
  81. Na, most már tényleg jó lenne valami program. Szerenádozzunk nekik, hogy kijöjjenek. Biztos most is próba van... vagy majd este!

    VálaszTörlés
  82. Teaházat én is bármikor néznék! Palis bögrét, pólót, bármit akarók sorába én is csatlakozom. És jelentem, én is mennék pártolóitaggyűlni, ha olyankortájt nem kéne ballagtatnom folyton valakit. Már alig kell pár (szó szerint: kettő) évet aludnom, hogy az összes gyerek kiöregedjen az általánosból és akkor végre eljutok egyre!! :)

    VálaszTörlés
  83. Ja, és szolg. közl.: Újpest központjában van egy hely, ahol spéci én pólót (bögrét) szoktam nyomtattatni ajándékba. Bármit megcsinálnak, nagyon szépen dolgoznak, az anyagra nyomtatnak, nem nyomnak, tehát nem kopik le, nem tehető tönkre vasalással stb...

    VálaszTörlés
  84. Jól van gyerekek, én meguntam, az eső is esik, hazamegyek. Kihagyom...

    VálaszTörlés
  85. háde hogy szerezzen jegyet szerencsétlen? sem pólója sem bögréje, sem mácsaija, sem pedig jegye nincs!

    VálaszTörlés
  86. EZ NAGYON DURVA!!! A Zsófi csúnyán lebukott:

    Zsófi írta...

    :( Visszaváltják a jegyeket?
    2010. június 5. 14:49

    Ez a Hasselhofos bejegyzésnél van!!!

    VAN JEGYE!!!!!

    VálaszTörlés
  87. Hazamenni? Örüljetek, hogy látjátok a kivetítőt. Itt a sor végénél az Andrássy úton dekkolunk már jó ideje! Gálffi bögrének hírét sem hallottuk. Adogassátok hátra, ha előkerül!

    VálaszTörlés
  88. :D:D:D Haha, meg hogy van jegyem! Aljas ragalom! Csunyan be akarod mocskolni a nevem? Hat nem ijedek meg toled, te Nevtelen kis senki! Amikor azt a bejegyzest irtam meg nem tudtam, hogy hamis jegyet adtak el nekem. Erted? Ezert akartam visszavaltani. Mert akkor ugy ereztem, hogy, Hasselhoff nelkul nem er az egesz darab egy fabatkat sem. De aztan rajottem, hogy vegulis Macsai Pal is majdnem olyan tehetseges mint David, ugyhogy megis megnezem. HA lesz jegy.

    VálaszTörlés
  89. szép próbálkozás Zsófikám :o)) Tessék, kijövök a névtelenség álarca mögül! :o)))

    VálaszTörlés
  90. ja, és csak hogy idegesítselek, NEKEM VAN ÉRVÉNYES JEGYEM VASÁRNAPRA, HÁHÁHÁHÁ

    VálaszTörlés
  91. Na jó nekem is... VASÁRNAPRA! Pont amikor nem lesz ott Pali! :( Se Hasselhoff. Jajjajjajj. :)

    VálaszTörlés
  92. de ott lesz és kész. ott kell lennie! punk tum!

    VálaszTörlés
  93. Főleg Béjvacsdávid! :) Kiazamácsaipali? :)

    VálaszTörlés
  94. Lehet hogy Tomkrúz fog beugrálni helyette?

    VálaszTörlés
  95. Lehet hogy Tomkrúz fog beugrálni helyette?:)

    VálaszTörlés
  96. Kié lesz a 100. bejegyzés a blogon? :)) Jelenleg 97 comment van.:)

    VálaszTörlés
  97. :D:D Tomkruz beugral, phaa haha, micsoda koltseges es latvanyos szinpadi elem! :) Es nem kis teljesitmeny rendezni egy bekat! :)

    A szazadik hozzaszolas nem fog erni, mert a Tomkruzos ketszer szerepel... :)
    Kicsit se vagyunk enkozpontuak egyebkent, persze, hogy ahhoz a bejegyzeshez szolunk hozza a legtobbet, amiben rolunk van szo... :)

    VálaszTörlés
  98. Na jól van, látom nem meritek meglépni. Ám legyen. Legyen. Leszek én a századik. Mi jár érte? :)

    VálaszTörlés
  99. Rád már nem mondhatjuk, hogy nem vagy százas ...
    Elég? :-)

    VálaszTörlés
  100. Tudatom veletek hogy elkészültek a bögrék, pólók, aládedikálva kaphatók a színházban. És igeeeeeen van Mácsais póló is:)) vigyázz limitált széria!
    Bővebb info a nézőtéri felügyelőnél!

    VálaszTörlés
  101. Ezúton tudatom veletek, hogy elkészültek a bögrék, pólók dedikálva!!! Megvásárolhatók a színházban. Bővebb információért keresd a nézőtéri felügyelőt! Az a legjobb ha eljössz az előadásra, mert akkor ő itt van általában.:)

    VálaszTörlés
  102. de ez most komoly?
    Megy ma valaki innen?

    VálaszTörlés
  103. én majd csak jövő hét csütörtökön tudok... :( De ha addig elfogy, akkor mi lesz??? félre lehet tetetni?

    VálaszTörlés
  104. bizti nem fogy el! ;o) vagy max neked tuti gyártanak után!

    VálaszTörlés
  105. En vasarnap megyek, addig ne vegyetek meg mindent! :)

    VálaszTörlés
  106. Fú, mák, még maradt EGY darab mácsais póló!!!

    Most olyan boldog vagyok! Valóban minden pénzt megér! Na meg a Gálffis vászonszatyor, piacra, közértbe elengedhetetlen. <3

    VálaszTörlés
  107. és meg is vetted a pólót mi? ;o)))

    VálaszTörlés